عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

اشعار آئینی مهدی چراغ زاده

عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

اشعار آئینی مهدی چراغ زاده





مادر

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

 تقدیم به همه مادران خوب و مهربان

     

ای بهترین ترانه ی من لای لای تو

شیرین ترینِ خواب من از قصه های تو

    

باغ و بهار و زندگی ام هستی ام تویی

ای مهربان، عزیز دلم، من فدای تو

    

آورده است حق چه مراعات دلکشی

تو آمدی برای من و من برای تو

    

باید به خاک هر قدمت بوسه زد مدام

چون که بهشت آمده در زیر پای تو

    

دامان توست امن ترین جای قلب من

یعنی میان سینه ی من هست جای تو

    

عشق علی که شیره ی جانم شد از ازل

مدیون مهر و پاکی بی انتهای تو

    

محتاج بی کرانه دعاهات تا ابد

تنها ترین امید دلم ربنای تو...

    

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
مهدی چراغ زاده

مادر

نظرات  (۶)

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۲۵ علیرضا بیگدلی

سلام

بروز هستم با مطلبی با عنوان:

طنز:اصطلاحات را بهتر یاد بگیریم!(3)

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/02/05/tanz33312312313

منتظر نظرات شما

باتشکر

سلام
بسیار عالی
خدا قوت
خیلی زیبا بود
خیلی مارو دعا کن

سلام مهدی جان.
خیلی خوب برادر...
التماس دعا.
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۱۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام بیشتر اشعار رو خوندم
عالی بودن..
قلمتون مستدام...

یعنی این آخرین شعری بود ک گفته بودید؟یا فقط بعضی شعرهارو منتشر میکنید؟
پاسخ:
سلام
ممنونم
معمولا بعضی اشعار رو منتشر می کنم...

سلام همشهری

از بعضی ها در باره ی اشعار شما شنیده بودم اما وقتی خودم خواندم واقعا به این که گتوند چنین شاعرانی دارد افتخار می کنم.

دوشنبه شب شعری در سالن ارشاد بر گزار می شود اگر امکان داشت حتما یه سری بزنید.ساعت 5:30

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حسن نظر و توجه تون...لطف دارید
واقعیتش خوزستان نیستم، وگرنه اگه قابل بدونن خدمت میرسیدم...این دوسه روزه هم اگر تو شهر بنده رو دیدید، اومدم یه سری بزنم به خانواده و فردا جمعه میرم
اگر معرفی می کردید خودتونو بهتر بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی