عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

اشعار آئینی مهدی چراغ زاده

عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

اشعار آئینی مهدی چراغ زاده





دلپاره 3

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۵ ق.ظ

  سال گذشته تو چنین روزهایی بود که قسمتم شد کربلارفتم و

 این دلنوشته به بهانه یکسال دوری و دلتنگی و بی تابی ...

(انشالله قسمتتون بشه برید)

نشسته ام بنویسم که غصه ها دارم

دوباره شوق سفر سوی کربلا دارم

 هوای دیدن ارباب هم هوای حرم

هوای روضه ی جانسوز کربلا دارم

تمام دل خوشی ام در جهان فقط این است

به سینه ام غم ارباب با وفا دارم

نشسته ام بنویسم برایتان آقا

نشسته ام بنویسم فقط تو را دارم

نشسته ام بنویسم مرا حرم ببرید

که غیر کرببلا من مگر کجا دارم؟

نشسته ام بنویسم برای این دل تنگ

دوباره خاطره هایی که از شما دارم

کنار قتلگه ات روضه،گریه ، یادت هست

که بوی سیب،شب جمعه،باز من سرمست

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۸
مهدی چراغ زاده

نظرات  (۱۲)

سلام مهدی جان.
خیلی خوب بود.
منم خیلی دلتنگم.2 سال میگذره از سغر کربلای من.
فقط یه چیزایی که یادمه مثل رویا میمونه.
انشاالله تو تفدیر امسالمون نوشته باشن زیارت رو.
یا علی
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۹ محمد حسین اقبال دوست
سلام مهدی جان!
آقا اسماعیل که می گه د وساله نرفته! ما چی بگیم که تا حالا دعوت نشدیم از بی لیاقتیمون!
انشاالله آقا به دلت و شعر قشنگت نگاه کنه و روزی هر سه مون امسال بشه با هم بریم!
پاسخ:
محسن جان اونی که نرفته یه درد داره اونی که رفته هزار درد...
باید بری تا بفهمی چی میگم...
انشالله ، خداکنه قسمت بشه هرسه باهم بریم اونجا اینبار بیاد صحن انقلاب امام رضا، تو صحن اباعبدلله بشینیم شعر بخونیم واسه آقا...
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۳۴ یعقوب کربلا
سلام
با یک مطلب در مورد
سینما در خدمت هستم..
منتظر نظرتان...

که غیر کربلا من کجا دارم ؟
عالی بود !
یاعلی
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۲ صادق صداقت
سلام آقا مهدی 
انشاالله قسمت ماهم بشه بریم امسال
یادمه پنج سال پیش بود رفتم 
خیلی خلوت بود کنار ضریح
یاعلی برادر
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۶ السلام علیک یا اباعبدالله
سلام
شعر فوق العاده ای بود,با احوال آدم بازی میکنه...
تو تپه نورالشهدا 8تا شهید گمنام دفن شدن شبهای اول ماه رمضون امسال از همون 8 تا بی نام که زندگی منو عوض کردن و بهش برکت دادن خواستم که دوباره قسمتم بشه تو بین الحرمین نفس بکشم...
میلاد آقا امام حسن محبتشونو بهم ثابت کردن و با گوشه چشم آقا زیارت نجف و کربلا براتم شد...
نمیتونم بگم چقدر خوشحال بودم و درعین حال بهت زده...!
اگرخدابخواد یکی دوهفته دیگه راهی میشم...نایب الزیاره هستم انشاالله...


۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۰ محمدصادق برجیان

اگر کربلا هم نرفته ای،

کربلایی باش!

حتی اگر ساکن شامی...

.

.

.

انشاءالله بازم قسمتتون بشه برید کربلا!

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۰ علی پاشایی
سلام
یادش بخیر..
"للحق"
کربلا نرفتن سخت است ، کربلا رفتن سخت تر...
تا نرفتی شوق رفتن داری...
تا رفتی شوق مُردن...
کربلا رقته های می دانند ،بعد از کربلا
روضه های امام حسین حکم زهر دارد برای
دل اوراق شده زائر...
آخر اینجا دیگر عباس نیست تا 
ارامش شوی در پناه حریم امنش...

انشالله زیارت ارباب روزی هر سالتان...
سلام...
سلام حاج مهدی
واقعاقشنگ بود
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۳ مهرداد نیک نام
سلام با مطلب"آیا حاضرید برای اسلام کاری بکنید...؟" به روز هستم و از نظراتتان بهره مند می شوم.
۳۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۳ مصطفی روحی
سلامی به خوش عطری گل یاس
که میوزد از سوی حرم حضرت عباس ...

طیب الله فی انفسکم ، ماشاءالله
پاسخ:
سلام 
خیلی خیلی مخلصیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی