عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

اشعار آئینی مهدی چراغ زاده

عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

اشعار آئینی مهدی چراغ زاده





بهای عشق

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

باسلام

عاشقانه ای برای حضرت عشق

که عاشقی را یادمان داد...



روز ازل درآب و گِل من دمیده است

عشق تورا وعقل من از سر پریده است

من در مسیر وصل تو دانی چو کیستم؟

دیوانه ای که از قفس تن پریده است

من عکس روی ماه تورا تا که دیده ام

چشمم بغیر ناز نگاهت ندیده است

فرهاد، بیستون بودش امتحان و من

عشقت دلا به مسلخ خونم کشیده است

«باید برای هدیه سری دست و پاکنم»

چون کمترین بها سرِ از تن بریده است

هرعاشقی به منزل جانان رسید گفت:

یا سر به دار یا تنِ بی سر رسیده است

 من در قمار عالم هستی برنده ام

سر داده ام به دلبر و دلبرخریده است...



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۵
مهدی چراغ زاده

نظرات  (۱۳)

آورین آورین.......... خیلی قشنگ بود مهدی جان... پرفکت :* 
۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۶ مصطفی روحی
سلام
بسیار زیبا و دلنشین بود اخوی
ممنون از این بابت که با شعر گفتنت حقیر رو شاد کردی 
فقط مصرع دوم کمی سنگینی قرائت توش محسوسه که اگه بشه اصلاح بزنی بهتر میشه
باز هم بسیار عالی و سپاس گزار
واقعاً زیبا بود و دلنشین
دمت گرم
۰۷ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۰ علی پاشایی
سلام
"من در قمار عالم هستی برنده ام
سر داده ام به دلبر و دلبر خریده است.."

خوشا به حالت آقا مهدی.
نوش جان.
"للحق"
سلام مهدی جان
مثل همیشه لذت بردم.

«باید برای هدیه سری دست و پاکنم»

چون کمترین بها سرِ از تن بریده است

انشاالله ...


یا علی


۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۵ صادق صداقت
سلام
خیلی زیبابود مثل همیشه.
راستی چند روز پیش مشهد دعا گوی شما بودیم
دلم تنگ برات دادا
یاعلی
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۹ آلفرد سجاد
سلام و خسته نباشی 
عالی بود ولی چرا انقدر کم بود . به نظرم دیگه بی خیال فیلم کئتاه شو برو سراغ سینمایی 120 دقیقه ای
یا علی
التماس 2آ
فرهاد بیستون بودش امتحان ومن 
عشقت دلا به مسلخ خونم کشیده است...
این بیت عالی بود
برای سرودنش فقط طبع شاعری نمیخواست...
خداقوت
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۰ بشرى صاحبى
سلام.
شعر زیبا و اثر گذارى بود...
لذت بردم...
عالی نوشته بودید !
خیلی زیبا بود !
ممنون!
یاعلی
السلام علیک من مطلوب قبل وقته و محزون علیه قبل فوته...
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۷ فارست گامپ
 میخرم حالتو داداش

سلام
زیبا بود
موفق و سربلند باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی