عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

اشعار آئینی مهدی چراغ زاده

عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

اشعار آئینی مهدی چراغ زاده





وغیره

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۵۷ ب.ظ

غزالی نذر سه ساله اباعبدلله (علیه السلام)...

به امید باز شدن گره ها به دستان مبارکشان


غم،تب و غیره/بابا رسیده جان من بر لب و غیره

سهمم پس از تو/ شلاق، سیلی،سنگ روز و شب وغیره

بابا نبودی/ آن شب که من افتادم از مرکب و غیره

مُردم چو دیدم/میخورد چوب خیزران بر لب وغیره

میداند عباس؟/در مجلسی بودیم با زینب و غیره

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۵
مهدی چراغ زاده

نظرات  (۸)

یا حسین
سلام
عزاداری هاتون قبول انشاالله
مثل همیشه عالی و ملموس...
فقط سبکش برام ناآشنا بود!!
پاسخ:
سلام
ممنونم نظر لطفتونه
این قالب جدید اومده اسمش"غزال"  هست. که قاعده ی غزل هست و تو وزنهایی خاص گفته میشه اما مصرع های اول نیم مصرع هستش بقیه کامل

۲۵ آبان ۹۲ ، ۲۱:۴۱ صادق صداقت

سلام آقا مهدی

عزاداریات قبول برادر

دلم برات تنگ شده

یاعلی

 

پاسخ:
سلام صادق جان
همچنین عزاداری های شما هم قبول باشه انشالله
منم خیلی دلم واستون تنگ شده
انشالله خدمت میرسیم
۲۶ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۳ نرگس روزبهانی
ورودتون رو به  بلاگ بیان تبریک میگم.
لینک شدید.
پاسخ:
سلام 
فکر کنم نزدیک یک سالی میشه تو بلاگ هستم
خیلی هم ازش راضی نیستم...
۲۷ آبان ۹۲ ، ۲۰:۳۳ سید محمد رضی زاده
سلام بر مهدی..
بی نهایت زیبا و تأمل برانگیز بود
خدا بر ذوق و قریحه قلمت برکت دهد به حق سه ساله ابا عبدلله..
پاسخ:
سلام ممنون از حسن نظر و توجه شما
همچنین برقلم شمانیز انشالله برکت دهند...
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۰:۲۶ سید محمد ره انجام
سلام برادر.دمت گرم.اجرت با حضرت زهرا(س)
خیلی بد بود برات متاسفم سعی کنید پیشرفت کنید...به هر حال لینک شدید
پاسخ:
ممنونم، نظر لطفتونه
ای کاش خودتونو معرفی می کردید تا بیشتر از نطراتتون استفاده کنم..
مگه در خواست لینک داده بودم؟!!؟

نظر لطفمه که این طور از شعرتون انتقاد کردم؟؟؟؟؟؟

نه خودم خواستم وبلاگتون رو لینک کنم...

شعر عاشقان دارند در خاک آشنای بیشتر یه کم بهتر بود...شعرتان کم احساس است.

پاسخ:
بالاخره همین که اشعار بنده حداقل قابل انتقاد و نظر دادن بودن نشان دهنده‌ی نظر لطف شماست.
عرض کردم که اگه معرفی کنید بهتره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی